Starfighter

Dessa "vänner"....

Kategori: Allmänt

Vad är egentligen meningen med alla dessa s k vänner som säger sig bry sig, men som aldrig hör av sig?
Som aldrig frågar hur man mår, eller som aldrig lyssnar.
Jag är så trött och less. Ledsen.
Och jag vet att jag inte kan begära att människor ska veta hur jag mår utan att jag säger något, men det är aldrig ens någon som hör av sig bara för att fråga.
Vet att jag tagit upp detta förut i ett annat inlägg, kanske är jag tjatig, men det är min blogg och passar det inte så går det jättebra att klicka på krysset i högra hörnet.
 
Jag skulle vilja påstå att jag är en sån där som hör av sig, som bryr sig. Och jag är också den där som tror stenhårt på att det man ger, det får man tillbaks. Men så är det inte, jag bara ger och ger, men får fan inget tillbaka. Jag orkar inte längre vara den enda som driver relationen, jag har tröttnat.
Detta leder till att jag bara känner mig ännu mer ensam och hopplös.
 
Ibland känns det som att de enda som bryr sig om mig är de som får betalt för det.
Kommentera inlägget här: