Starfighter

En glimt av hopp

Kategori:

Idag har jag träffat J. Fan vad hon är bra.
Vi pratade och kom fram till att ECT kan vara rätt väg att gå, eftersom det har hjälpt mig förut.
Det skulle gå genom deras remissteam och förhoppningsvis skulle jag få en läkartid rätt snart, inom nån vecka eller så. Hos samma läkare som sist, han som var så bra. Minns att vi pratade om allt, och han var så förstående. Vi diskuterade till och med busschauffören i "Torsk på Tallinn".  Som sagt, en sällsynt bra läkare. 
De hade en annan bra läkare där som hade ett lite lustigt namn, åtminstone för en värmlänning. 😂

Min fina sambo håller på att laga lite mat åt oss, har inte ätit på hela dagen plus nyss petat i mig en xanor, så den slår väl till med full kraft snart misstänker jag.
Men puss då.
Kommentera inlägget här: