Starfighter

I am a scavenger, a vulture if you like

Kategori: Allmänt

Önskar att jag kunde sova bort detta, som man kan göra med huvudvärk.
Det känns som att jag går omkring med ett laddat vapen mot huvudet dygnet runt. Så jävla påfrestande.
Kommer på mig själv med att bara sitta och stirra tomt ut i ingenting, jag får minnesluckor då och då och allt känns bara så tungt.
För jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag vet inte vad jag vill ha för hjälp.
 
Jag vet vad jag INTE vill.
Jag vill inte att de börjar krångla med mina mediciner, för det momentet har jag gått igenom SÅ många gånger och jag orkar inte med alla påfrestande biverkningar och utsättningsbesvär. Jag minns alldeles för väl hur jag mådde när vi skulle sätta ut clozapine.
När jag var hos läkaren, på den där akuttiden, visade han en LÅNG lista över alla läkemedel jag haft. Han verkade tycka att det var alldeles för många för en person i min ålder. Och ja, det är det. Jag vill inte fylla på den listan med ännu mer läkemedel. Tack, men det får vara.
 
 
Ute snöar det, och det är ingen direkt glädje-boost heller. Som jag skrivit tidigare fryser jag nåt så fruktansvärt efter gbp-open, och som att det inte räckte så har det kommit tillräckligt med snö för att jag ska bli blöt och kall om fötterna bara jag går utanför dörren.
 
Nu har jag dessutom "outat" att jag gjort en gbp på facebook, och hittills bara fått positiva reaktioner. Men jag vet att det finns åtminstone en person som kommer reagera negativt. Hon har nog inte sett det än bara.
Fast vet ni, jag har bestämt mig för att eftersom det är MIN kropp så gör JAG vad JAG vill. Känner hon för att sura över det, varsågod. Jag ska inte behöva dölja det bara för att det ska passa någon annan.
Och apropå gbp. Jag har gått ner 44 kg hittills, och mer ska det bli.
 
Nu ska jag röka. Så tack för mig.
Kommentera inlägget här: